Ξανά φωτιά στο εσωτερικό του σπιτιού του άναψε σήμερα το μεσημέρι ο 60χρονος γιατρός που αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα και αναζητείται δομή για τη φιλοξενία του.
Η Πυροσβεστική δέχτηκε κλήση στις 2 το μεσημέρι για φωτιά στο εσωτερικό του σπιτιού του, πυροσβέστες πήγαν στο σημείο βρήκαν μια μικρή εστία φωτιάς και την έσβησαν.
Ο 60χρονος, που έχει διαγνωστεί με βαριά νόσο και άνοια, συνηθίζει να βάζει φωτιά στο εσωτερικό ή στην αυλή του σπιτιού του και ήδη αναζητείται δομή που θα τον φιλοξενήσει, διότι υπάρχει κίνδυνος να καεί ο ίδιος και γειτονικές περιουσίες, αν η φωτιά ξεφύγει.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































