Ζέττα Μακρή: Η Κυβέρνηση το είχε ξεκαθαρίσει για την μονάδα του LNG στον Παγασητικό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Ότι «μια τέτοια επένδυση δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς κοινωνική συναίνεση»

Σε δήλωση αναφορικά με την εξέλιξη που αφορά στην μονάδα του LNG στον Παγασητικό προχώρησε η βουλευτής Μαγνησίας της Ν.Δ. Ζέττα Μακρή. Όπως σημειώνει, «τον Δεκέμβριο του 2025 είχα συνάντηση με τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη για το καίριο αυτό ζήτημα και εξουσιοδοτήθηκα να μεταφέρω την θέση του πως στην κυβερνητική πολιτική δεν είχε ενταχθεί η δημιουργία μονάδας LNG στον Βόλο. Ακολούθησαν οι διαβεβαιώσεις του Υπουργού Ενέργειας κ. Παπασταύρου σε πρόσφατη συνάντησή μας στην Ουάσιγκτον, γεγονός που, επίσης, δημοσιοποίησα. Η απόρριψη της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων είναι το τέλος μιας μακράς διαδρομής που προκάλεσε ανησυχία και αγωνία στους πολίτες. Η Κυβέρνηση είχε ξεκαθαρίσει πως μια τέτοια επένδυση δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς κοινωνική συναίνεση και η καθολική αντίδρασή των πολιτών αλλά και της πλειοψηφίας των θεσμικών παραγόντων οδήγησαν στην απόρριψη της Μελέτης, όπως επίσημα ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Ενέργειας κ. Τσάφος.
Δεν είμαστε κατά των επενδύσεων. Θέλουμε επενδύσεις με παρόν και μέλλον και με ασφάλεια δικαίου για τους επενδυτές, αλλά θέλουμε και ασφάλεια για τους πολίτες και το περιβάλλον».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.