Ζούγκλα τα πεζοδρόμια στα Αϊβαλιώτικα- Γίνονται καθαρισμοί όταν έρχεται η …Άντζελα!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αδιάβατα είναι τα πεζοδρόμια στη Λεωφόρο Αθηνών στον οικισμό Αϊβαλιώτικα όπως αναφέρει κάτοικος της περιοχής, καθώς εκεί έχει φυτρώσει …η ζούγκλα!
Μάλιστα η κάτοικος που αναδεικνύει την κατάσταση που υπάρχει, σημειώνει ότι οι κάτοικοι στα Αϊβαλιώτικα θεωρούν τυχερούς τους εαυτούς τους όταν έρχονται καλλιτέχνες να τραγουδήσουν στις εκδηλώσεις του δήμου,καθώς τότε γίνεται και κάποιος καθαρισμός…

Ειδικότερα, αναφέρει χαρακτηριστικά πως «Λεωφόρος Αθηνών στον οικισμό Αϊβαλιώτικα .Μια εικόνα χίλιες λέξεις. Ένας οικισμός δίπλα στον αστικό ιστό του Βόλου.. Πεζοδρόμια αδιαπέραστα από την πλούσια βλάστηση αγριόχορτων ,που για να τα διαβείς πρέπει να κατέβεις στον δρόμο ,που εξυπακούεται, ότι έχει μεγάλη κίνηση.
Θεωρώ τους κατοίκους της περιοχής συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου τυχερούς, όταν μας επισκέπτονται Ρέμος, Άντζελα ή Αργυρός, για να τραγουδήσουν σε εκδηλώσεις του Δήμου, γιατί τότε γίνεται κάποιος καθαρισμός».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.