Με σοβαρότητα και υπευθυνότητα για τον τουρισμό

Σύμπραξη Τουρισμού και Marketing Plan αποκτά η Θεσσαλία, με τη συνεργασία της Marketing Greece του ΣΕΤΕ, της Coca -Cola Τρία Έψιλον και της Περιφέρεια Θεσσαλίας. Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός, μιλώντας στο Θεσσαλία web tv τόνισε ότι « Κάθε χρόνο υλοποιούνται προγράμματα τουριστικής προβολής, τόσο από την Περιφέρεια, όσο και από τους δήμους. Με συμμετοχή των ανθρώπων του τουρισμού, ανάλογα σε ποια αγορά ο καθένας έχει τα συμφέροντα του, από την άποψη που έχει τους πελάτες του. Είτε πρόκειται για τα Βαλκάνια, είτε για την Ευρώπη. Εδώ είπαμε να κάνουμε μια οργανωμένη δουλειά, όπου να καταλήξουμε σε ένα στρατηγικό marketing plan, το οποίο όποιοι θέλουν να συμμετέχουν και θα το σέβονται ως προς την λειτουργία του και τους σκοπούς του και οπωσδήποτε θα είναι ένα δυναμικό πλάνο. Έχουν γίνει πάρα πολύ καλές μελέτες, από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, θα ληφθούν υπόψιν και όλοι πρόκειται να συνεργαστούν. Ζητάμε τις απόψεις όλων, των επιστημόνων, των δήμων, των ανθρώπων των τουρισμού, περιμένουμε να τις ακούσουμε. Ως Περιφέρεια, κάθε χρόνο ρίχνουμε χρήματα για τον τουρισμό. Και στο νέο ΕΣΠΑ έχουμε 1 εκ. ευρώ για να δοθεί για την τουριστική προβολή. Αυτό που χρειάζεται είναι σοβαρότητα και υπευθυνότητα».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.