Καλά στην υγεία του το κορίτσι που κατάπιε χλωρίνη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Πολύ καλή χαρακτηρίζεται από τους γιατρούς η κατάσταση της υγείας του 14χρονου κοριτσιού, που σήμερα το απόγευμα ήπιε χλωρίνη, ενώ βρισκόταν στο σπίτι του, στη Ν. Ιωνία.

Συγγενείς του ανήλικου κοριτσιού ενημέρωσαν το ΕΚΑΒ και στις 17.55 μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Βόλου. Αφού οι γιατροί του έδωσαν τις πρώτες βοήθειες, η 14χρονη εισήχθη για νοσηλεία στη Χειρουργική κλινική και η κατάστασή της κρίνεται άριστη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.