Αγώνας για το αυτονόητο στην εκπαίδευση

Από το Τοπικό Συντονιστικό Όργανο του «Δικτύου Ανανεωτικής Αριστεράς»

Δυστυχώς κάθε χρόνο οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών, η Αυτοδιοίκηση και οι Σύλλογοι Γονέων αναγκάζονται να διεκδικούν το αυτονόητο: την κάλυψη των κενών με εκπαιδευτικούς από την αρχή του σχολικού έτους και την όσο το δυνατό πιο καλή λειτουργία των Σχολείων.

Και ενώ φάνηκε ότι τα κενά θα καλύπτονταν με προσλήψεις αναπληρωτών –που έχουν γίνει πια θεσμός με αυξητικές τάσεις κάθε χρόνο – είμαστε στα μέσα Οκτώβρη και ακόμη υπάρχουν κενά σε διάφορες ειδικότητες στην β/θμεια αλλά και στην Α΄/θμεια εκπαίδευση.

Για τα νησιά είναι νωρίς φαίνεται να λειτουργήσουν τα σχολεία με πλήρη προσωπικό. Χάνονται ώρες διδασκαλίας, τα ολοήμερα ξεχνιούνται και το Δημόσιο Σχολείο υποβαθμίζεται.

Σαν να μη φτάνουν όλα αυτά, 5 ¨ολιγομελή¨ κατά το Υπουργείο τμήματα των ΕΠαλ δεν θα λειτουργήσουν. Οι μαθητές ας ψάξουν σχολείο να πάνε! Η χρονιά δεν τελείωσε ακόμη. Ούτε συζήτηση φυσικά για έγκαιρο σχεδιασμό και προγραμματισμό από την πολιτεία προκειμένου να υπάρξει ένας ορθολογισμός στη λειτουργία της επαγγελματικής εκπαίδευσης που υποτίθεται ότι αναβαθμίζεται!

‘Όλα αυτά μόνο στην Ελλάδα μπορούν να συμβαίνουν στο πλαίσιο των μνημονιακών πολιτικών που δεν μας έσωσαν ούτε θα μας σώσουν .

Το Δίκτυο Ανανεωτικής Αριστεράς καλεί τους εμπλεκόμενους με την εκπαίδευση φορείς (άμεσα ή έμμεσα) να μην επιτρέψουν την υποβάθμιση του Δημόσιου σχολείου, να υπερασπιστούν τα δικαιώματα όλων των παιδιών για μόρφωση και να αγωνιστούν για επαγγελματική εκπαίδευση πραγματικά αναβαθμισμένη που θα δίνη διέξοδο στους νέους χωρίς τις περικοπές στις δαπάνες που δεν έχουν κανένα σημαντικό οικονομικό αποτέλεσμα και οδηγούν σε διαρροή του μαθητικού δυναμικού.

Άμεσα πρέπει να καλυφθούν όλα τα κενά και να εγκριθεί η λειτουργία των 5 τμημάτων του ΕΠΑΛ. Οι αγώνες των πολιτών δεν μπορεί και δεν πρέπει να αφορούν το αυτονόητο.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.