Το ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε στα 400μ υποβρύχιο η Ελένη Τσίνη της Νίκης στην πρώτη ημέρα (8/5) του Πανελληνίου Πρωταθλήματος OPEN Τεχνικής Κολύμβησης στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Πτολεμαΐδας.
Επίσης άλλες τρεις κολυμβήτριες της Νίκης πλασαρίστηκαν στην πρώτη οκτάδα και συγκεκριμένα οι:
Τσαλούχου Ιωάννα-5η θέση στα 200μ διπλά πέδιλα γυναικών
Μαυροπούλου Σίσσυ-6η θέση στα 200μ επιφάνεια γυναικών
Μαμουρίδου Μελίτα-8η θέση στα 200μ διπλά πέδιλα γυναικών.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

















