Αυτό είναι το νέο Δ.Σ. του Σαρακηνού

Παραμένει πρόεδρος του Σαρακηνού ο Θοδωρής Γκλαβίνης
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, με τον Θεόδωρο Γκλαβίνη να παραμένει πρόεδρος.

Αναλυτικά: «Ο Α.Σ. Σαρακηνός ενημερώνει τα μέλη, τους φίλους της ομάδας και το φίλαθλο κοινό ότι πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση του νεοεκλεγέντος Διοικητικού Συμβουλίου, το οποίο προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της 17ης Ιουνίου 2026.

Κατά τη συνεδρίαση συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου ως εξής:

Πρόεδρος: Θεόδωρος Γκλαβίνης

Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Θέος

Γενικός Γραμματέας: Γεώργιος Κανταρτζής

Ταμίας: Χρύσανθος Βουλγαράκης

Μέλη:

Ευάγγελος Κεχαγιάς

Δημήτριος Μοράλες

Κυριάκος Κοκκινάκης

Ντουρίμ Ντυμπέλι

Γεώργιος Τζαντόπουλος

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο αναλαμβάνει τα καθήκοντά του με αίσθημα ευθύνης, διάθεση προσφοράς και όραμα για τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας του συλλόγου, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του Σαρακηνού σε όλα τα επίπεδα.

Ευχόμαστε καλή θητεία και κάθε επιτυχία στο έργο της νέας διοίκησης».

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.