Ελεύθερος από τον Ρήγα ο Πάσχος

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ελεύθερος έμεινε από τον Ρήγα Φεραίο ο Μάνος Πάσχος με τον ίδιο να αναφέρει τα εξής στο προσωπικό του προφίλ σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης:

“Θα ήθελα να ανακοινώσω την ολοκλήρωση της συνεργασίας μου με την ομάδα του Ρήγα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση,τους συμπαίκτες μου και τον κόσμο της ομάδας για τη συνεργασία, τη στήριξη και τις στιγμές που μοιραστήκαμε, τον Αλέξανδρο Κούρτογλου για την άψογη συνεργασία που είχαμε και τον Κωνσταντίνο Βαϊόπουλο. Κρατώ μόνο όμορφες αναμνήσεις και εύχομαι στην ομάδα υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της πορείας της”.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.