Επέστρεψε ο Ανδρικόπουλος στις προπονήσεις του Ολυμπιακού Β.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στον Ολυμπιακό Βόλου προετοιμάζονται για το τελευταίο παιχνίδι του πρωταθλήματος κόντρα στην Αγία Παρασκευή, με νέο… πρόσωπο στην προπόνηση μετά από αρκετό καιρό τον Βλάση Ανδρικόπουλο. Από τη στιγμή που εξέτισε την ποινή των τεσσάρων αγωνστικών, ο έμπειρος δεξιός μπακ τέθηκε στη διάθεση του τεχνικού Σταύρου Σταμπουλή, αφού παράλληλα λύθηκαν τα θέματα που τον κρατούσαν εκτός Βόλου. Λογικά στο ματς με την Αγία Παρασκευή θα έχουμε και τις επιστροφές των Παπακώστα, Αναστασίου, που για προσωπικούς λόγους ήταν εκτός αποστολής στο προηγούμενο παιχνίδι με τον Θησέα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.