Επιστρέφει στο ΟΑΚΑ ο τελικός Κυπέλλου στις 22 Μαΐου 2027

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο Ολυμπιακό Στάδιο θα διεξαχθεί ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας για τη νέα αγωνιστική περίοδο, με την ΕΠΟ να επαναφέρει τη διοργάνωση στο ΟΑΚΑ μετά το Πανθεσσαλικό.

Η σχετική απόφαση αναμένεται να εγκριθεί στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΕΠΟ την Πέμπτη 25 Ιουνίου. Ο τελικός έχει προγραμματιστεί για το Σάββατο 22 Μαΐου 2027.

Στην ίδια συνεδρίαση θα περάσουν προς έγκριση και οι αλλαγές στο φορμάτ του Κυπέλλου Ελλάδας. Η διοργάνωση θα διεξαχθεί με 16 ομάδες αντί για 20, ενώ θα υπάρχει υποχρεωτική παρουσία δύο ποδοσφαιριστών γεννημένων από το 2004 και μετά στην αρχική ενδεκάδα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.