Αύριο Σάββατο (9/5) στις 16.00 ο Γ.Σ. Αλμυρού στο φινάλε της Α’ ΕΠΣΘ υποδέχεται την Ακρόπολη και θέλει με νίκη δική του και ήττα του Πυράσου στο Βελεστίνο από τον Ρήγα Φεραίο να τερματίσει τέταρτος.
Σε ανακοίνωση στην επίσημη σελίδα του συλλόγου αναφέρεται: «Τελευταία αγωνιστική της σεζόν. Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο, για να κλείσουμε μαζί τη χρονιά με τον καλύτερο τρόπο, δίπλα στην ομάδα μας.
Ευχαριστούμε για τη στήριξη όλη τη σεζόν και ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι, γεμάτο υγεία και χαμόγελα!».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


















