Κράτησε Κακάμη, Παπαδάκο και άλλους δύο ο Α.Ο. Τρίκαλα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Δύο ποδοσφαιριστές που έχουν αγωνιστεί και στον Ολυμπιακό Βόλου στο πρόσφατο παρελθόν ανανέωσαν τη συνεργασία τους με τον Α.Ο. Τρίκαλα, τον οποίο θα ενισχύσουν και στο νέο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Ο λόγος για τον δεξιό μπακ Σάκη Κακάμη και τον μέσο Γαβριήλ Παπαδάκο. Επίσης, οι Τρικαλινοί κράτησαν στις τάξεις τους τον τερματοφύλακα Ορέστη Λαζαρίνα και τον επιθετικό Γιάννη Βασίλα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.