Ο Στέλιος Τιμπλαλέξης μετά από μία εξαετία επιστρέφει στον Γ.Σ. Αλμυρού, που ανακοίνωσε επίσημα την απόκτησή του. Για το ενδιαφέρον των κυανόλευκων είχε κάνει λόγο το magnesiasports σε ρεπορτάζ της 10ης Ιουνίου.
Αναλυτικά: «Ο Γυμναστικός Σύλλογος Αλμυρού καλωσορίζει με ιδιαίτερη χαρά στην ποδοσφαιρική του οικογένεια έναν παλιό γνώριμο τον Στέλιο Τιμπλαλέξη, έναν ποδοσφαιριστή που αποτελεί παλιό γνώριμο της ομάδας μας.
Μετά από έξι χρόνια, ο Στέλιος το αγαπημένο παιδί όλων επιστρέφει στον σύλλογό μας, έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές του στην Καλαμάτα και έχοντας αποκτήσει σημαντικές εμπειρίες στις εθνικές κατηγορίες.
Κατά την ποδοσφαιρική του πορεία αγωνίστηκε στις ομάδες:
-2021-2024: Πάμισος Μεσσήνης
-2024-2025: Ακρίτας Κορώνης
-2025-2026: Πανθουριακός (Γ’ Εθνική)
Αγωνίζεται στη θέση του κεντρικού μέσου και διαθέτει εμπειρίες από το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, στοιχεία που αναμένεται να ενισχύσουν σημαντικά την ομάδα μας τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Στέλιο, καλώς ήρθες ξανά στο σπίτι σου!
Σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα του Γυμναστικού Συλλόγου Αλμυρού. Καλή αγωνιστική χρονιά!».



















