Σπουδαία επιτυχία για το ελληνικό μπάσκετ σημειώθηκε στο Ζλάτιμπορ της Σερβίας, καθώς η Ελλάδα κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Σχολικό Πρωτάθλημα, επικρατώντας της Κίνας με 68-48 στον μεγάλο τελικό την Κυριακή (21/6).
Τη χώρα μας εκπροσώπησαν τα Εκπαιδευτήρια «Αναγέννηση» Πάτρας, τα οποία είχαν εξασφαλίσει τη συμμετοχή τους στη διοργάνωση μέσω της κατάκτησης του Πανελλήνιου Σχολικού Πρωταθλήματος.
Η ελληνική ομάδα κυριάρχησε από τα πρώτα λεπτά της αναμέτρησης και έκλεισε το πρώτο ημίχρονο με προβάδισμα 44-25. Το ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε η Κίνα, ενώ το χάλκινο πήγε στην Τουρκία, η οποία επικράτησε της διοργανώτριας Σερβίας στον μικρό τελικό.
Το ρόστερ της ομάδας που εκπροσώπησε την Ελλάδα αποτελούσαν οι: Δημήτρης Πούλος, Στάθης Οικονομίδης, Αλέξανδρος Σκληρός, Δημήτρης Σταμούλος, Μιχάλης Κατσιγιάννης, Φώτης Φωτεινάκης, Σοφιανός Κουτσίδης, Δημήτρης Φαληδέας, Νίκος Μπαρλογιάννης, Δημήτρης Καββαδάς και Θανάσης Γάτσιος.
Σε μήνυμά της η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, αναφέρει: «Συγχαρητήρια στην Ελλάδα που κατέκτησε το Παγκόσμιο Σχολικό Πρωτάθλημα Μπάσκετ (ISF) στη Σερβία, νικώντας στον τελικό την Κίνα με 68-48.
Το μπάσκετ είναι ένα άθλημα που έχει χαρίσει στη χώρα μας μερικές από τις πιο δυνατές στιγμές εθνικής συγκίνησης και υπερηφάνειας. Από γενιά σε γενιά, η ελληνική καλαθοσφαίριση συνεχίζει να εμπνέει νέα παιδιά να ονειρεύονται, να δουλεύουν και να διεκδικούν το καλύτερο. Γι’ αυτό και οι επιτυχίες του σχολικού αθλητισμού έχουν ιδιαίτερη αξία: αποτελούν τα φυτώρια όπου αναδεικνύονται οι αυριανοί πρωταγωνιστές των γηπέδων, αλλά κυρίως οι αυριανοί ενεργοί και υπεύθυνοι πολίτες.
H Ελλάδα συμμετείχε με τη νικήτρια του πανελλήνιου σχολικού πρωταθλήματος καλαθοσφαίρισης Λυκείων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Ελλάδας Κύπρου: το Ιδιωτικό ΓΕΛ Αναγέννησης Πάτρας!
Η Ελλάδα στην κορυφή. Μπράβο, παιδιά!».

















