Άφησαν την αγωνιστική δράση και μπήκαν κατευθείαν στη διοίκηση του Άρη Μελισσατίκων!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το να υπάρχουν παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές στις διοικήσεις των τοπικών ομάδων είναι σύνηθες φαινόμενο. Ο Άρης Μελισσατίκων πρωτοπορεί όμως καθώς στο διοικητικό του συμβούλιο μπήκαν προσφάτως τέσσερις παίκτες που ολοκλήρωσαν πριν λίγο καιρό την ποδοσφαιρική τους πορεία. Οι τρεις εξ αυτών έκλεισαν την καριέρα τους στα γήπεδα με τη λήξη της σεζόν 2015-16 στο σύλλογο των Μελισσατίκων, ο άλλο το ίδιο αλλά με ομάδα της Β’ Τοπικής, τον Άνθιμο Γαζή. Ο λόγος για τους Κώστα Γεωργούλα, Κυριάκο Στραβέλα, Βαγγέλη Σατραζέμη και Λεωνίδα Γκούρη, οι οποίοι αποφάσισαν να στηρίξουν τη νέα προσπάθεια του Άρη από διοικητικές θέσεις. Έχουν τη γνώση, την εμπειρία, τον χαρακτήρα να προσφέρουν σημαντικές υπηρεσίες και να συνδράμουν στο έργο της διοίκησης και του προπονητή Γιάννη Ακτσιαλή. Η τετράδα των παλαιμάχων -πλέον- ποδοσφαιριστών, μαζί με τον Χρήστο Σπανομήτρο, αποτελεί τη μεταγραφική επιτροπή των “κιτρινόμαυρων” και είναι πολύ σημαντικό κι ενθαρρυντικό νεαρά σε ηλικία άτομα να μένουν στο τοπικό ποδόσφαιρο μετά την “αφυπηρέτησή” τους από τους αγωνιστικούς χώρους.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.