Έξι ποδοσφαιριστές της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού Βόλου θα αγωνιστούν στη Β’ ΕΠΣΘ με τη φανέλα του “Α.Σ. Δύναμις”. Όπως έγινε γνωστό, αυτοί είναι οι Σεραφείμ Παπαϊωάννου (στόπερ), Βαγγέλης Αγγελής (αριστερός εξτρέμ), Αποστόλης Χατζησταμάτης (μέσος), Γιώργος Πατσής (στόπερ/αμυντικός χαφ), Βασίλης Καλαμίδας (αριστερός μπακ/χαφ), Κώστας Παπαεμμανουηλίδης (επιθετικός). Μάλιστα, στο δυναμικό της ομάδος που δημιουργήθηκε το καλοκαίρι του 2015 και κάνει την πρώτη της συμμετοχή σε επίσημο πρωτάθλημα της ΕΠΣΘ, αναμένεται να ενταχθούν κι ακόμη δυο-τρεις νεαροί πρώην “ερυθρόλευκοι”, ενώ σε αυτούς προστέθηκε ο αμυντικός Χρήστος Παπαθωμάς που προέρχεται από τον Μαγνησιακό. Στόχος η καλύτερη δυνατή συνέχεια και η βαθμολογική αναρρίχηση στο δεύτερο γύρο, καθώς η Δύναμις είναι στην τελευταία θέση με μία νίκη και έχοντας χάσει τα υπόλοιπα ματς. Τα δελτία των νεοαποκτηθέντων είναι έτοιμα, οπότε ορισμένοι εξ αυτών θα κάνουν ντεμπούτο στο ματς της Κυριακής με αντίπαλο τον Ελευθεριακό.
Έξι πρώην «ερυθρόλευκοι» πήγαν στη Δύναμη
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
















