Στο Ράδιο Ένα 102,5 fm μίλησε σήμερα το πρωί ο Σάκης Τζήμας. Μεταξύ των άλλων είπε πως από την Τρίτη θα αρχίσουν εργασίες συντήρησης στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου “Π. Μαγουλάς”, η ομάδα θα χρησιμοποιήσει το Πανθεσσαλικό σε ορισμένα παιχνίδια όταν το κρίνει απαραίτητο το συμβούλιο και ο προπονητής, ενώ επανέλαβε πως το πλάνο που δούλεψε τους τελευταίους έξι μήνες είναι πενταετές και θέλει τη Νίκη να φθάνει στη Σούπερ Λιγκ. “Μόνο πρωταθλητισμός από τη νέα σεζόν” ήταν το μήνυμα του κ. Τζήμα ο οποίος δήλωσε συγκινημένος από την αγάπη του κόσμου και είπε ότι η Νίκη μπορεί να γίνει μια μικρή Μπαρτσελόνα, ο κόσμος να διοικεί την ομάδα. Τέλος, επέμενε στο ότι όλες οι πληρωμές, οι οικονομικές συναλλαγές θα γίνονται με το διατραπεζικό σύστημα, ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια.
Από Τρίτη ξεκινούν έργα συντήρησης στο γήπεδο της Νίκης (ηχητικό)
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



















