Τουρνουά ακαδημιών, με φιλανθρωπικό χαρακτήρα (ώστε να μαζευτούν τρόφιμα για συνανθρώπους μας στην περιοχή του Διμηνίου), διεξήχθη το περασμένο Σάββατο στο πλαστικό γήπεδο στο Σαμπάναγα, στο Αthletes club cafe. Τα παιδιά γεννημένα το 2007 και 08 από τον Πύρασο, την ΑΕ Διμηνίου, τον Μαγνησιακό, την Αγία Παρασκευή και την ΑΠΟΒ, έπαιξαν αρκετά παιχνίδια και είχαν την ευκαιρία να περάσουν μερικές ώρες διασκέδασης στο αγαπημένο τους άθλημα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


















