Εκδικάστηκε η ένσταση, αναμένεται η απόφαση την Παρασκευή

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Εκδικάστηκε στο Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ χθες το απόγευμα η ένσταση των Μαγνησιακού-Δήμητρας σχετικά με την προκήρυξη του πρωταθλήματος και δόθηκε διορία μέχρι αύριο ώστε να κατατεθούν γραπτά υπομνήματα από τις δύο πλευρές. Η απόφαση αναμένεται την Παρασκευή ή μέσα στην επόμενη εβδομάδα. Και την περιμένουν όλες οι ομάδες του τοπικού πρωταθλήματος καθώς εάν δικαιωθούν οι δύο προαναφερθέντες σύλλογοι, τότε η ΕΠΣΘ θα πρέπει να εφαρμόσει την προκήρυξη που υπήρχε κι έκανε λόγο για Α’ Κατηγορία με δύο ομίλους των 13, με ό,τι αυτό συνεπάγεται…

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.