Ολοκληρώθηκαν οι αγώνες μπαράζ και 28 ομάδες κέρδισαν την άνοδο για τη Γ’ Εθνική, οι διπλάσιες σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν (λέγεται ότι στα μπαράζτου 2017 η πρόβλεψη είναι για άνοδο μίας ομάδας όπως συνέβαινε μέχρι το 2015). Είναι νωρίς ακόμη να γίνουν προβλέψεις για τον οριστικό καταρτισμό του 2ου ομίλου της κατηγορίας, ωστόσο υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις… Με βάση τα όσα ίσχυσαν φέτος και γεωγραφικά,κριτήρια, έχουμε και λέμε: θα υπάρχουν πέντε θεσσαλικές ομάδες (τρεις από τη Μαγνησία: Νίκη, Ολυμπιακός, Ρήγας Φεραίος, μία από Λάρισα: Απόλλων και μία από Τρίκαλα: Μαύροι Αετοί Ελευθεροχωρίου), ξανά τέσσερις από την Πιερία (έφυγε ο Αιγινιακός αλλά ανέβηκε η Σεβαστή, έμειναν οι Πιερικός, Νεοκαισάρεια, Πύδνα), δύο από την Άρτα (Καραϊσκάκης, Αμβρακία Κωστακίων), μία από την Ηγουμενίτσα (Θεσπρωτός), μία από την Πρέβεζα (Εθνικός Φιλιππιάδας), ενώ η καινοτομία του ομίλου θα είναι οι ομάδες από τα νησιά: ο Αστέρας Πετριτή από την Κέρκυρα, ο Τηλυκράτης από τη Λευκάδα και ενδεχομένως η Ιστιαία από την Εύβοια (ίσως υπάρξει διαχωρισμός με την άλλη ομάδα, τη Χαλκίδα που βρίσκεται στο άλλο άκρο της περιοχής). Οι πιθανοί αντίπαλοι των ομάδων της Μαγνησίας είναι αυτοί, θα υπάρξει όμως σίγουρα κάποια διαφοροποίηση καθώς οι δηλώσεις συμμετοχής θα ολοκληρωθούν στα μέσα Αυγούστου.
Η «πρόβλεψη» για το 2ο όμιλο της Γ’ Εθνικής
Ομάδες από Κέρκυρα και Λευκάδα στους πιθανούς αντιπάλους των Νίκη, Ολυμπιακού και Ρήγα
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



















