Σε έναν όμιλο θα διεξαχθεί η Α’ Τοπική Κατηγορία της περιόδου 2016-17 και σε δύο η Β’ καθώς θα ισχύει κανονικά η συμπληρωματική προκήρυξη της ΕΠΣΘ. Σήμερα έγινε γνωστό πως απορρίφθηκε η ένσταση των Μαγνησιακού-Δήμητρας στο Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ. Η προσφυγή των δύο σωματείων κρίθηκε εκπρόθεσμη, καθώς θα έπρεπε να υποβληθεί σε διάστημα δέκα ημερών από την έκδοση της προκήρυξης και όχι στο τέλος της σεζόν. Έτσι, η αναδιάρθρωση θα γίνει και την προσεχή σεζόν, η Α’ θα έχει 16 ομάδες σε έναν όμιλο και η Β’ τις υπόλοιπες αναλόγως με τις δηλώσεις συμμετοχής.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



















