Με 19 παίκτες στην Καρδίτσα ο Ηρακλής

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με 19 παίκτες θα ταξιδέψει αύριο ο Ηρακλής στο Προάστιο Καρδίτσας για τον αγώνα με τον ΑΟ Σελλάνων (22/1 στις 17:00), τον τρίτο στο πρωτάθλημα πρωταθλητριών ΕΠΣ σε διάστημα μίας εβδομάδας. Ο Άντι Φέζο ξεπέρασε το πρόβλημα τραυματισμού που αποκόμισε στην αναμέτρηση με τον Απόλλωνα Λάρισας και βρίσκεται στην αποστολή. Ο Γιάννης Φασουράκης επέλεξε 19 ποδοσφαιριστές που είναι οι: Πολυμέρου, Ανατολής, Ντούρο, Ασλάνογλου, Κοντοβάς, Σουλιώτης, Μοράλες, Τζιόλας, Ζαρίφης, Φέζο, Γκάγκας, Θάνος, Μόσιος, Τοσυκάλης, Τσελεπής, Νούσιας, Τζήμας, Μόκιας, Σοροβόλας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.