Την ειδοποίηση από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού περιμένουν οι άνθρωποι της διοίκησης του Ολυμπιακού Βόλου ώστε να καθοριστεί το ραντεβού και να ταξιδέψουν στην Αθήνα για νέο κύκλο επαφών μέσα σε αυτή την εβδομάδα. Η συμμετοχή της ερυθρόλευκης ομάδας τη νέα σεζόν στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, ωστόσο δεν έχει σε καμία περίπτωση ξεκαθαριστεί τι θα ισχύει με την εφαρμογή του ΚΑΠ και τον υπό ψήφιση νέο αθλητικό νόμο σχετικά με τα χρέη των ΠΑΕ. Παράλληλα, η διοίκηση αναμένεται να έχει επαφές με βουλευτές του νομού Μαγνησίας, ήδη έχουν γίνει κάποιες ενέργειες αλλά και τους μετόχους της ΠΑΕ για τη διαδικασία της εκκαθάρισης. Η αβεβαιότητα παραμένει και αυτό φαίνεται πως θα συνεχιστεί για αρκετό διάστημα ακόμη καθώς ο αθλητικός νόμος αναμένεται να ψηφιστεί στα τέλη της άνοιξης. Και όπως είναι φυσιολογικό, πηγαίνουν πίσω τον προγραμματισμό και την εκδήλωση ενδιαφέροντος για το ποδοσφαιρικό τμήμα, αν και θα πρέπει να σημειώσουμε ότι υπάρχει αρκετός καιρός ώστε να προετοιμαστεί το έδαφος για τον Ολυμπιακό Βόλου της περιόδου 2016-17. Είναι νωρίς ακόμη και το ζητούμενο είναι να χτιστεί η ομάδα γνωρίζοντας η διοίκηση όλα τα δεδομένα αναφορικά με τα χρέη και τις προϋποθέσεις όταν θα συσταθεί ξανά στο μέλλον ανώνυμη εταιρεία για συμμετοχή σε επαγγελματική κατηγορία.
Περιμένουν ειδοποίηση για νέες επαφές
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



















