Το Πανθεσσαλικό Στάδιο φαντάζει πλέον ως πρώτη επιλογή της διοίκησης για έδρα του Ολυμπιακού Βόλου τη νέα σεζόν, για πρώτη έδρα όπου η ομάδα θα δίνει τους αγώνες της. Οι απαιτήσεις του Δήμου Βόλου για την παραχώρηση και τη συντήρηση του σταδίου ΕΑΚ-”Τάκης Συνετόπουλος” κρίνονται μεγάλες από τους υπευθύνους του Ολυμπιακού και έτσι, παρά την επιθυμία για να αγωνιστούν οι “ερυθρόλευκοι” στη φυσική τους έδρα, στο σπίτι τους, εκτός απροόπτου θα προκριθεί η λύση του Πανθεσσαλικού.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



















