Στη μνήμη του Αλέξανδρου…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μετά την είσοδο των ομάδων στον αγωνιστικό χώρο και λίγα δευτερόλεπτα πριν ξεκινήσει το χθεσινό ντέρμπι στο γήπεδο “Π. Μαγουλάς”, οι ποδοσφαιριστές της Νίκης, με επικεφαλής τον Φίλιππο Σκοπελίτη, κατευθύνθηκαν προς την κερκίδα της Θύρας 3, εκεί όπου οι οπαδοί -ως συνήθως- είχαν αναρτήσει πανό με τη φωτογραφία του αδικοχαμένου αδερφού του, Αλέξανδρου. Στο ντεμπούτο του με την κυανόλευκη φανέλα, ο Φίλιππος εναπόθεσε μία ανθοδέσμη κι ασπάστηκε τη φωτογραφία, το ίδιο έκαναν και οι συμπαίκτες του.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.