«Αγοράκι μου αποτύχαμε»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μεγάλες διαστάσεις έχει πάρει στη Θεσσαλονίκη η εν ψυχρώ δολοφονία του 19χρονου Αλκη Καμπανού το βράδυ της Δευτέρας με έναν 23χρονο να έχει συλληφθεί και την ΕΛΑΣ να αναζητά τους συνεργούς του.

Την ίδια ώρα πολίτες συρρέουν στο σημείο της δολοφονίας του Άλκη Καμπανού για να αφήσουν ένα μήνυμα, ένα λουλούδι, ένα κεράκι στη μνήμη του 19χρονου που έπεσε θύμα της τυφλής οπαδικής βίας.

Παράλληλα ένα κατάστημα εστίασης στην περιοχή Χαριλάου όπου δολοφονήθηκε ο 19χρονος, πρόβαλε ένα συγκινητικό μήνυμα σε διπλανή πολυκατοικία, προκαλώντας ρίγη συγκίνησης σε όσους το είδαν και το διάβασαν.

Συγκεκριμένα, το μήνυμα έγραφε:

Ντρέπομαι ως άνθρωπος.
σκεπτόμενος δύο γονείς
ζωντανούς – νεκρούς.
Ντρέπομαι.
Να κοιτάξω μπρος;
Να κοιτάξω πίσω;
Να κοιτάξω στο σήμερα;
Αποτύχαμε.
Καλό ταξίδι αγοράκι μου.
Συγνώμη…

Το μήνυμα για τον Άλκη από το κατάστημα στη Θεσσαλονίκη

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.