Η επίσημη ανακοίνωση για την απόκτηση του Άγγελου Αργύρη έγινε χθες Πέμπτη μέσα από το επίσημο σάιτ της νέας του ομάδας, ETSV Weiche Flensburg, που αγωνίζεται στην τέταρτη κατηγορία της Γερμανίας (Regionalliga Nord).
Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρώην αμυντικός της Νίκης Β. θα είναι στην αποστολή για το εντός έδρας κυριακάτικο παιχνίδι με την Lupo Martini Wolfsburg στις 14.00 (ώρα Γερμανίας) στον Manfred Werner Stadion και πιθανόν να ξεκινήσει και βασικός.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


















