Η Δόξα Δράμας απέστειλε επιστολή στη Super League 2 ζητώντας τη σύγκληση έκτακτου Δ.Σ. των ομάδων και ως θέματα συζήτησης θέτουν την αναδιάρθρωση των κατηγοριών και την κατοχύρωση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων Μαΐου και Ιουνίου.
Η ανακοίνωση της Δόξας έχει ως εξής:
Η ΠΑΕ Δόξα Δράμας ενημερώνει ότι απέστειλε την παρακάτω επιστολή στη διοργανώτρια αρχή της Super League 2:
«ΘΕΜΑ: ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ Δ.Σ. ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΗΣ SL2
Παρακαλούμε όπως συγκληθεί άμεσα και αποκλειστικά το Δ.Σ. των ομάδων της Super League 2 με θέματα:
α) Αναδιάρθρωση κατηγοριών
β) Κατοχύρωση τηλεοπτικών δικαιωμάτων Μαΐου και Ιουνίου 2020.
Εκ της ΠΑΕ ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


















