Οι Μικροθήβες διοργάνωσαν φιέστα χθες Παρασκευή (31/5) στο γήπεδο των Μικροθηβών με φιλικό αγώνα απέναντι στους παλαιμάχους της ομάδας και απονομή του κυπέλλου του πρωταθλητή της Γ’ ΕΠΣΘ.
Η συνέχεια δόθηκε με γλέντι στα μπουζούκια στο γνωστό κέντρο “Φεγγάρια” μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.


Ο πρόεδρος των Μικροθηβών, Νίκος Σταφυλοπάτης, και ο προπονητής, Αρης Γιαννούτσος
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


















