Επίσκεψη στο ίδρυμα «Ασπρες Πεταλούδες» στον Βόλο και Σουρλίγκειο Ίδρυμα στα Κανάλια Μαγνησίας πραγματοποίησαν χθες Παρασκευή (29/12) ο πρόεδρος και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, που προσέφεραν τρόφιμα και αντάλλαξαν ευχές για τις άγιες ημέρες.
Μάλιστα, το Σουρλίγκειο Ίδρυμα εξέδωσε και ευχαριστήρια ανακοίνωση: «Η Διεύθυνση και οι ηλικιωμένοι του Σουρλίγκειου Ιδρύματος Καναλίων ευχαριστούν θερμά το Διοικητικό Συμβούλιο και τον πρόεδρο των Επίλεκτων Παλαιμάχων Θεσσαλίας για την προσφορά προς το Ίδρυμά μας! Ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική χρονιά».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


















