Στο γήπεδο του Διμηνίου θέλει να παίξει τη νέα σεζόν η Αγία Άννα (photos)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στην Αγία Αννα παραχωρήθηκε το παρατημένο για πολλά χρόνια γήπεδο του Διμηνίου εδώ και λίγους μήνες από τον Δήμο Βόλου για δύο χρόνια, με τον βολιώτικο σύλλογο να θέλει να το χρησιμοποιήσει τόσο για τις προπονήσεις κάποιων τμημάτων της ακαδημίας της, αλλά και για την έδρα της πρώτης ομάδας για τη νέα χρονιά.

Οι άνθρωποι του βολιώτικου συλλόγου ήδη έχουν κάνει εργασίες βελτίωσης του αγωνιστικού χώρου, τις οποίες θα συνεχίσουν, αλλά και στον περιβάλλοντα χώρο, όπως και στην κερκίδα, έχοντας σκοπό να ξοδέψουν αρκετές χιλιάδες ευρώ, ενώ ήδη η αλλαγή προς το (πολύ) καλύτερο είναι εμφανής.

Δείτε πώς είναι τώρα το γήπεδο του Διμηνίου:

 

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.