«Έβρεξε» πρόστιμα από την πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ έλαβε αρκετές αποφάσεις για πειθαρχικά παραπτώματα, με αποτέλεσμα να επιβάλει αρκετά πρόστιμα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του διευθύνοντα συμβούλου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Χρυσόστομου Γκαγκάτση, στον οποίο επέβαλε χρηματική ποινή 16 χιλιάδων ευρώ για δηλώσεις που είχε κάνει.

Αναλυτικά η ΕΠΟ:

-Επέβαλε στον διευθύνοντα σύμβουλο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Χρυσόστομο Γκαγκάτση, χρηματική ποινή 16.000 ευρώ.

-Επέβαλε στην Κόρινθο ποινή απώλειας του αγώνα με τον Αιολικό με τέρματα 3-0 και χρηματική ποινή 2.000 ευρώ.

-Επέβαλε στον Άγιο Ιερόθεο ποινή απώλειας του αγώνα με την Θύελλα Καμαρίου με τέρματα 3-0 και χρηματική ποινή 500 ευρώ.

-Επέβαλε στον Αστέρα Ιτέας ποινή απώλειας του αγώνα με την Πρέβεζα με τέρματα 3-0 και χρηματική ποινή 2.000 ευρώ.

-Επέβαλε στην ΠΑΕ Ολυμπιακός χρηματική ποινή 6.000 ευρώ (αγώνας Κυπέλλου Ελλάδας Ολυμπιακός-Λαμία).

-Επέβαλε στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός χρηματική ποινή 25.000 ευρώ (αγώνας Κυπέλλου Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ).

-Επέβαλε στην ΠΑΕ Άρης χρηματική ποινή 11.500 ευρώ (αγώνας Κυπέλλου Ατρόμητος-Άρης).

-Επέβαλε στο σωματείο Κιθαιρών χρηματική ποινή 1.111 ευρώ (αγώνας Κιθαίρων-Παναρκαδικός).

-Επέβαλε στο σωματείο Μεσολόγγι χρηματική ποινή 2.000 ευρώ (αγώνας Μεσολόγγι-Ανατολή Ιωαννίνων).

-Επέβαλε στον Κιλκισιακό χρηματική ποινή 200 ευρώ (αγώνας Β’ Γυναικών Νέες Τρικάλων-Κιλκισιακός).

-Απάλλαξε την Ροδόπη από την αποδιδόμενη σε αυτή πειθαρχική παράβαση (αγώνας Β’ Γυναικών Ροδόπη-Κιλκισιακός).

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.