Έξι παίκτες του Ερυθρού Αστέρα θετικοί στον κορωνοϊό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο κορωνοϊός σαρώνει τη Σερβία και το ποδόσφαιρο δεν αποτελεί εξαίρεση. Ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε ότι έξι ποδοσφαιριστές του βρέθηκαν θετικοί στον ιό.

«Αυτοί οι παίκτες δεν θα συμμετάσχουν στην πρώτη φάση της προετοιμασίας και θα βρίσκονται σε απομόνωση για τις επόμενες δύο εβδομάδες. Ο σύλλογος λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η Σερβία πλήττεται σφόδρα από την πανδημία του κορονωϊού και η κυβέρνηση έλαβε εκ νέου περιοριστικά μέτρα, προκειμένου να μην εξαπλωθεί o Covid-19.

Παράλληλα, υπενθυμίζεται ότι στις 22 Ιουνίου ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε πως είχαν προσβληθεί πέντε παίκτες, δύο ημέρες αφότου γιόρτασαν την κατάκτηση του τίτλου, παρουσία 18.000 θεατών, παρά τις σχετικές απαγορεύσεις…

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.