Το Σάββατο 26 Νοέμβρη στις 14.00 στο γήπεδο της Αγίας Παρασκευής θα γίνει φιλανθρωπικό τουρνουά με τη συμμετοχή της γυναικείας ομάδας του Μαγνησιακού και της Κ13 της Αγίας Παρασκευής για τη στήριξη του Ορφανοτροφείου. Μάλιστα το τουρνουά θα φέρει το όνομα της αδικοχαμένης παίκτριας του Μαγνησιακού Αποστολίας Ίμη, ώστε να τιμηθεί η μνήμη της. Η ανακοίνωση του Μαγνησιακού έχει ως εξής:
“Ύστερα από πρόταση της Διοικούσας Επιτροπής της Γυναικείας Ομάδας Ποδοσφαίρου, το Δ.Σ. του Μαγνησιακού αποφάσισε το Φιλανθρωπικό τουρνουά Ποδοσφαίρου για την ενίσχυση του Ορφανοτροφείου να ονομαστεί Τουρνουά Ποδοσφαίρου “Αποστολία-Δήμητρα Ίμη” και να αφιερωθεί στη μνήμη της αδικοχαμένης παίκτριας του Μαγνησιακού, από τον άδικο χαμό της οποίας αυτές τις ημέρες συμπληρώθηκαν επτά χρόνια… Γιατί το χαμόγελο δεν πρέπει να λείπει από τα χείλη κανενός παιδιού…
Φιλανθρωπικό τουρνουά στη μνήμη της Αποστολίας Ίμη
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

















