Κορονoϊός: Τέλος το ποδόσφαιρο στην Ιαπωνία μέχρι 15 Μαρτίου!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Οι Ιάπωνες αποφάσισαν ν’ αναβάλουν τις ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις των δύο κατηγοριών της χώρας αλλά και το Κύπελλο τουλάχιστον μέχρι τις 15 Μαρτίου, ώστε να ηρεμήσει η κατάσταση με τον κορονοϊό…

Όπως ανακοινώθηκε από την J League, όλα τα παιχνίδια της πρώτης αλλά και της δεύτερης κατηγορίας θα πάρουν αναβολή μέχρι τα μέσα Μαρτίου όταν και θα επανεκτιμηθεί η κατάσταση στη χώρα και γενικότερα στην Άπω Ανατολή με τον κορονοϊό.

Τα κρούσματα πλέον είναι τόσα πολλά με τον ιό να έχει μεταπηδήσει και στην Ευρώπη και να έχει προκαλέσει τρόμο…

Πηγή: gazzetta.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.