Κωστούλας στο κανάλι της Μπράιτον: «Είχα λατρέψει τον Αγουέρο»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο Μπάμπης Κωστούλας, ο Babis της Μπράιτον, έκανε και νέο video με δηλώσεις μετά την επισημοποίηση της μεταγραφής του στον αγγλικό σύλλογο στο κανάλι της Μπράιτον μιλώντας μεταξύ άλλων:

Για το είδωλό του από την Αγγλία: «Είχα πει για τον Κριστιάνο Ρονάλντο. Θυμάμαι να βλέπω τον Αγουέρο στη Μάνστεστερ Σίτι και τον είχα λατρέψει».

Το πρώτο του επαγγελματικό γκολ: «Ήταν με τον ΠΑΟΚ. Μία κεφαλιά. Είναι μία φοβερή ανάμνηση το πρώτο μου επαγγελματικό γκολ. Θα το θυμάμαι σε όλη την καριέρα μου».

Δείτε το βίντεο:

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.