Με την κατηγορία της «εγκληματικής οργάνωσης», ο επίτιμος πρόεδρος του Ολυμπιακού, Σάββας Θεοδωρίδης, μήνυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, τον επικεφαλής της ΚΕΔ, Μέλο Περέιρα, το μέλος της επιτροπής, Μιχάλη Κουκουλάκη, και τους διαιτητές Βασίλη Φωτιά και Άγγελο Ευαγγέλου.
Οι δύο τελευταίοι θα διευθύνουν και πάλι παιχνίδια της Super League έπειτα από σιωπηρή τιμωρία δύο αγωνιστικών για την απόδοσή τους στο παιχνίδι ΝΠΣ Βόλος-Ολυμπιακός.
Η μήνυση του παλαίμαχου τερματοφύλακα του Ολυμπιακού κατατέθηκε με αφορμή τους ορισμούς στα ματς της 19ης αγωνιστικής. Ο Φωτιάς ορίστηκε στο Παναθηναϊκός-Ξάνθη και ο Ευαγγέλου στο Ατρόμητος-ΝΠΣ Βόλος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
















