Σάντος: «Πολύ επώδυνο να μην μπορείς να αποχαιρετίσεις τη μητέρα σου»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο Φερνάντο Σάντος ευχαρίστησε ξανά το κοινό για τα συλλυπητήρια μετά το θάνατο της μητέρας του, ενώ εξομολογήθηκε ότι δεν μπόρεσε να είναι κοντά της λόγω των περιοριστικών μέτρων.

«Σας ευχαριστώ και πάλι για την συμπαράσταση και τις προσευχές για την μητέρα μου. Χθες το σώμα της θάφτηκε και πλέον η ψυχή της είναι στα χέρια του Θεού. Πρέπει να σας εξομολογηθώ όμως ότι λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί για την πανδημία, το να μη μπορείς να την αποχαιρετίσεις είναι κάτι πολύ επώδυνο. Παρακαλώ να προσέχετε, ώστε να βγούμε γρήγορα από αυτή την κατάσταση. Σας στέλνω την αγκαλιά μου», έγραψε στο Facebook ο Πορτογάλος προπονητής.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.