Από την ΚΕΔ/ΕΠΟ ανακοινώθηκε ότι το Σεμινάριο των Διαιτητών/ Βοηθών Διαιτητών /Παρατηρητών Διαιτησίας της 1ης Κατηγορίας και των Διαιτητών/Βοηθών Διαιτητών τής Υπό Εξέλιξη Κατηγορίας 1, το οποίο θα διεξαχθεί 3-4/12/2022 στη Λάρισα.
Όλες οι σχετικές πληροφορίες (Ξενοδοχείο Διαμονής/Αναλυτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου) θα γνωστοποιηθούν στους συμμετέχοντες από το Τμήμα Διαιτησίας/Διεύθυνση Ποδοσφαίρου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

















