Αποχαιρέτησε τη Νίκη ο Λώλης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Παρελθόν από την ομάδα του Βόλου ο 23χρονος εξτρέμ

Αποχαιρετά τη Νίκη ο Αλέξανδρος Λώλης, που δεν θα συνεχίσει στους κυανόλευκους του Βόλου μετά από μία πολύ επιτυχημένη σεζόν, κατά την οποία ήταν ο πρώτος σε ασίστ με δέκα και τρίτος σκόρερ με έξι τέρματα τη σεζόν που τελείωσε σε SL2 και Κύπελλο.

Αναλυτικά όσα αναφέρει ο Λώλης στο προσωπικό του προφίλ: «Μετά από έναν χρόνο στην ομάδα, ήρθε η στιγμή να αποχαιρετήσω ανθρώπους που από συμπαίκτες έγιναν φίλοι. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις στιγμές που μοιραστήκαμε, τις νίκες, τις δυσκολίες και όσα μάθαμε μαζί. Ήταν τιμή μου που φόρεσα τη φανέλα της ομάδας. Σας εύχομαι υγεία και πολλές επιτυχίες στο μέλλον. Θα σας θυμάμαι με εκτίμηση και σεβασμό».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.