Ανακοίνωση εξέδωσε το Blue Club «Παναγιώτης Ντοκούζης» με αφορμή την κυκλοφορία των διαρκείας της ΠΑΕ Νίκη από αύριο Τετάρτη 24 Ιουνίου.
Αναλυτικά: «Η νέα χρονιά ξεκινάει σήμερα.
Το εισιτήριο διαρκείας δεν είναι ένα κομμάτι χαρτί.
Είναι η δήλωση ότι δεν εγκαταλείπεις.
Ότι βάζεις πλάτη για την ομάδα που κουβαλάς μια ζωή μέσα σου και είναι η κληρονομιά που μας άφησαν οι παππούδες και οι πατεράδες μας.
Ήρθε η ώρα να δείξουμε τη στήριξή μας στην ομάδα.
Ήρθε η ώρα να γίνουμε όλοι μια γροθιά και να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα!
Η χρονιά που έρχεται πρέπει να βρει το γήπεδο γεμάτο.
ΟΛΟΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ!
ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ!
Ο Βόλος είμαστε ΕΜΕΙΣ!
Πίστη Τιμή Αφοσίωση
Blue Club «Π. Ντοκούζης»-1985-Θύρα 3».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

















