Χθες Παρασκευή (26/6) έγινε η τελετή λήξης της ακαδημίας ποδοσφαίρου της Νίκης Βόλου, με την κυανόλευκη ΠΑΕ ν’ αναφέρει: «Το απόγευμα της Παρασκευής (26/6), στις εγκαταστάσεις μας, στο γήπεδο «Παντελής Μαγουλάς», πραγματοποιήθηκε η τελετή λήξης της ακαδημίας μας, ολοκληρώνοντας με ιδανικό τρόπο μια πολύ όμορφη αγωνιστική χρονιά για τον οργανισμό.
Πλήθος νεαρών αθλητών και γονέων συνυπήρξαν για ώρες σε ένα απόγευμα γεμάτο παιχνίδι, ενώ στο τέλος της εκδήλωσης προσφέρθηκε γεύμα, αναψυκτικά και ποτά στους μικρούς και μεγάλους μας φίλους.
Σας ευχαριστούμε όλους για τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε τη φετινή σεζόν! Ανανεώνουμε το ποδοσφαιρικό μας ραντεβού για τον Σεπτέμβριο».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



















