Ξεκινά στις 8 Ιουνίου η La Liga, ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός της Ισπανίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το ποδόσφαιρο επιστρέφει στην Ισπανία! Ο πρωθυπουργός της ιβηρικής χώρας, Πέδρο Σάντσεθ, ανακοίνωσε σήμερα Σάββατο (23/5) τα επόμενα στάδια χαλάρωσης των περιοριστικών μέτρων και, μεταξύ αυτών, περιλαμβάνεται η επανέναρξη των ποδοσφαιρικών πρωταθλημάτων. Η ισπανική Κυβέρνηση έδωσε το «πράσινο φως» να ξαναρχίσουν οι αγώνες (κεκλεισμένων των θυρών) στις 8 Ιουνίου, δηλαδή μερικές ημέρες νωρίτερα απ’ ό,τι αναμενόταν.

Η La Liga έχει προγραμματίσει να επαναρχίσει στις 12 Ιουνίου, με τη διεξαγωγή του τοπικού ντέρμπι της 27ης αγωνιστικής μεταξύ Σεβίλης και Μπέτις. Προς το παρόν, δεν έχει αποσαφηνιστεί αν η διοργανώτρια Αρχή θα αξιοποιήσει την άδεια της Κυβέρνησης και θα ορίσει αγώνες από τις 8 Ιουνίου.

πηγή: amna.gr

.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.