Αίσιο τέλος είχε η μίνι-περιπέτεια του Βαγγέλη Μαρινάκη με την υγεία του, καθώς ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού ξεπέρασε πλήρως τον κορωνοϊό, που τον ταλαιπωρούσε τις τελευταίες δύο εβδομάδες.
Ο διοικητικός ηγέτης των Πειραιωτών, ακολουθώντας τις οδηγίες των γιατρών, όπως εξ αρχής είχε πληροφορήσει κι ο ίδιος κατάφερε να ιαθεί πλήρως χωρίς άλλες επιπλοκές για την υγεία του.
Υπενθυμίζεται ότι ο ίδιος ο Βαγγέλης Μαρινάκης είχε δημοσιοποιήσει το πρόβλημα της υγείας του από τις 10 Μαρτίου.
Πηγή: sportfm.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


















