Στις 19.00 σύσκεψη για τον τελικό Κυπέλλου ΕΠΣΘ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σύσκεψη θα γίνει σήμερα Παρασκευή (8/5) στις 19.00 για τον τελικό Κυπέλλου ΕΠΣΘ στα γραφεία της διοργανώτριας αρχής, με παρόντες τους εκπροσώπους του Ολυμπιακού Βόλου και του ΝΠΣ Βόλου Β’, που είναι οι δύο φιναλίστ, και φυσικά τους διοικούντες της Τοπικής Ένωσης.

Η σύσκεψη γίνεται, για να συμφωνηθεί η μέρα, η ώρα και το γήπεδο του τελικού, με το Πανθεσσαλικό να είναι η πρώτη επιλογή.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.