Τελευταίο ματς για Φασουράκη στον πάγκο του Αστέρα Ριζομύλου με Τοξότη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το εκτός έδρας παιχνίδι με τον Τοξότη αύριο Σάββατο (9/5) στο Βοηθητικό του ΕΑΚ στο φινάλε της Α’ ΕΠΣΘ θα είναι το τελευταίο στον πάγκο του Αστέρα Ριζομύλου για τον προπονητή Γιάννη Φασουράκη, που έχει συμφωνήσει με τη διοίκηση για λύση της συνεργασίας τους, έχοντας ανακοινώσει και στους παίκτες ότι δεν συνεχίζει στην ομάδα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.