Κείμενο με το οποίο αναλαμβάνεται η ευθύνη για την επίθεση με γκαζάκια στο δημαρχείο της Καισαριανής, αλλά και τον εμπρησμό δύο οχημάτων των ΕΛΤΑ και ενός οχήματος της ΔΕΗ στα Σεπόλια αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα indymedia.gr.
Οι συντάκτες του κειμένου, που υπογράφουν ως «Κάποιοι Αναρχικοί Συμμορίτες», δηλώνουν ότι οι επιθέσεις έγιναν σε ένδειξη συμπαράστασης στον Νίκο Ρωμανό, που βρισκόταν σε απεργία πείνας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























