Βουλή: Τροπολογία για ενίσχυση της ΔΕΔΔΗΕ – ΡΑΕ με 30 υπαλλήλους

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ενίσχυση των δομών της ΔΕΔΔΗΕ και της ΡΑΕ με συνολικά 30 υπαλλήλους προβλέπει τροπολογία που εντάχθηκε στο νομοσχέδιο για τις εισφορές γης.
Ειδικότερα προβλέπεται:
η δυνατότητα μεταφοράς 20 εργαζομένων από τη ΔΕΗ με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στη ΔΕΔΔΗΕ και
η διατήρηση θέσεων 10 εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στη ΡΑΕ (Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας) η διάρκεια των οποίων λήγει στις 31.12.2014.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.