Β. Οικονόμου: Θα ψηφίσω «παρών» στην αυριανή ψηφοφορία

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Παρών» θα ψηφίσει στην αυριανή, πρώτη ψηφοφορία για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, ο ανεξάρτητος βουλευτής, Β. Οικονόμου.
Μιλώντας στο Mega, ο κ. Οικονόμου δήλωσε ότι παραμένει επιφυλακτικός σε σχέση με το πρόσωπο του Στ. Δήμα, ο οποίος, όπως είπε, αν και αξιόλογος πολιτικός, αποτελεί «κομματική επιλογή».
Ως προς τις άλλες δύο ψηφοφορίες επανέλαβε ότι αναμένει και την 18η Δεκεμβρίου για να δει το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης που κάνει η κυβέρνηση και το κλείσιμο της αξιολόγησης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.